Ogłoszenie o naborze na stanowisko Asystent rodziny |
NABÓR NA STANOWISKO: ASYSTENT RODZINY KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWCU OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO: ASYSTENT RODZINY Forma zatrudnienia: umowa o pracę ½ etatu I. Wymagania niezbędne: Asystentem rodziny może być osoba, która: 1.Posiada obywatelstwo polskie. 2.Posiada wykształcenie: a) wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b) wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub c) średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 1.Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona. 2.Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego. 3.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4.Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
II. Wymagania dodatkowe: 1.Doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku. 2.Wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny. 3.Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy. 4.Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność. 5.Umiejętność zachowania bezstronności w kontaktach z rodziną. 6.Prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu. 7.Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1.Asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę między godziną 8.00 a 20.00. 2.Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;
IV. Informacje dodatkowe: 2.Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego, na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona; 3.Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.
V. Wymagane dokumenty: 1.CV 2.List motywacyjny. 3.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 4.Kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy). 5.Kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy. 6.Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków asystenta rodziny. 7.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 8.Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 9.Oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona lub ograniczona. 10. Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego. 11. W przypadku zawarcia umowy kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów. W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
VI. Termin i sposób składania ofert: Dokumenty (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA ASYSTENTA RODZINY” należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu, ul. Lubelska 21 oraz pocztą tradycyjną- papierową na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowcu, ul. Lubelska 21, 24-123 Janowiec.
Decyduje data wpływu dokumentów do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu, ul. Lubelska 21, 24-123 Janowiec. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu Marzanna Pakuła
Klauzula informacyjna W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowcu jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu, ul. Lubelska 21, 24-123 Janowiec. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. • prawo dostępu do danych osobowych, Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
|
Data modyfikacji:
Opublikowane przez: Administrator BIP
« powrót |