Ogłoszenie o naborze na stanowisko Asystenta rodziny |
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu ogłasza nabór na stanowisko Asystenta rodziny Warunki pracy: czas pracy - 1/2 etatu (20 godzin tygodniowo ), warunki szczególne- zadaniowy czas pracy. I. Wymagania konieczne dla osoby na stanowisku asystenta rodziny : 1. Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna, lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust 3 ustawy z dnia 9 czerwca r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2015 poz 332 ze zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną. 2. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona. 3. Wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego. 4. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. II. Wymagania dodatkowe: Umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta rodziny obejmować będzie w szczególności: 1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, 2. opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną z której dziecko umieszczone zostało w pieczy zastępczej, 3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej , w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, 4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, 5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, 6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, 7. wspieranie aktywności społecznej rodzin, 8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, 9. udzielanie pomocy w poszukiwaniu , podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, 10. motywowanie do udziału w zajęciach dla rodziców , mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, 11. udzielanie wsparcia dzieciom poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, 12. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, 13. prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, 14. współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej , organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. IV . Wymagane dokumenty: 1. Życiorys z opisem pracy zawodowej (CV), 2. List motywacyjny, 3. Kserokopia dowodu osobistego, 4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, 5. Kserokopia innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 6. Kwestionariusz osobowy, 7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9. Kserokopie świadectw pracy, 10. Oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, 11. Pisemne oświadczenie o przystąpieniu do naboru z klauzulą o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202)” V. Postępowanie rekrutacyjne. Postępowanie zostanie przeprowadzone w dwóch etapach. 1. Etap - Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz wstępna ocena merytoryczna. 2. Etap - Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie . VI. Termin i sposób składania ofert. Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na asystenta rodziny” należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu ul. Lubelska 21, 24-123 Janowiec lub przesłać na ww. adres. w terminie do dnia 22 marca 2016 r. do godz. 1200 ( liczy się data wpływu do Ośrodka) Oferty niekompletne lub które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie Zarządzenie Nr 05.0132.2016 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.pdf |
« powrót |